goed nieuws

ik lees net ot de site van de (kn)au:
Elders in het land scoorde Bert Vreeswijk op de tienkamp 92 punten meer dan bij zijn Nederlandse record M60. Doordat het bij de clubkampioenschappen van Typhoon was zal het als record niet erkend kunnen worden, ondanks dat alles in orde was, elektronische tijd en windmeting bijvoorbeeld. Berts totaal was 5999 punten, met op de drie werponderdelen een persoonlijk record. Bert: 'De progressie die ik als voormalig triathleet de laatste tijd maak heeft ook te maken met het feit dat ik een boek aan het schrijven ben over de tienkamp. Ik wil dat op de markt hebben in 2012, wanneer de Olympische tienkamp een eeuw bestaat. Het boek zal ondermeer gaan over de geschiedenis en mondiale prestatie-ontwikkeling van de tienkamp, over tienkamptraining enzovoort. De training stimuleert en motiveert mij enorm en ik leer er zelf als gymdocent en atletiektrainer ook erg veel van!'



dus weer een boek over de meerkamp
na het werk van kees sluys
http://boeklog.info/2009/05/13/snel-hoog-ver/

de lat komt steeds hoger te liggen
maar mijn idee ligt nog steeds op de plank :p

Comments

Popular Posts