P.O.-box

knip...............Tja, de tijd dat R.R. "Sprintje Flitsma" werd genoemd ligt inderdaad al aardig wat jaren achter ons. "Time waits for no one", om maar een andere Jagger-song aan te halen. Maar zolang er sponsors zijn die er nog brood in zien (R.R.), en er een miljoenenpubliek voor naar de stadions en de platenzaak komt (M. Jagger c.s.) gaan ze door. Kennelijk beleven ze er nog voldoende - vooruit, nog eentje dan - "Satisfaction" aan, al kan ik me dat bij Jagger dan nog weer net iets beter voorstellen dan bij Ritsma. Maar hoe het ook zij: de enigen die mogen en zullen bepalen wanneer het tijd is om te stoppen zijn zijzelf, al wordt het in de ogen van velen dan wel een zielige vertoning..........knip.
de reactie van de laatste man op het stuk over rintje.

ik had al iets in de pen over timmer, uytenhage, kramer(seven), hussein (saddam) en een 'automobilist overlijdt na rijden in sloot' maar door internet problemen zijn ze weggezakt.

dus terwijl het hier warm water regent dat het giet denk ik dat ik het paul eens moet zijn en er niks aan toevoeg.

Comments

Popular Posts