GELUK


zelfportret ;) GL

gelukkig, dankzij de mijn lens nu weer fotoos die je wil maken.
op mijn bugbittensite een selectie.

geluk enorm veel geluk hebben jullie hield ik mijn jongens vanmorgen voor. ze klaagden over van alles en nog wat maar zitten toch maar weer mooi in Singapore om een beetje te trainen enzo.

mijn collega Uwe heeft weinig geluk met zijn huis. Nog steeds geen gas/water/liht maar ondertussen wel een voorschot betaald.

Diana heeft gelukkig weer de beschikking over de auto. Onverlaten hadden zand(in ruime mate aanwezig) in onze tank gedaan. gelukkig is de benzine behoorlijk goedkoop en gooi je voor evenveel ryals als euro's je tank vol: dus vijf keer goedkoper ;)
maar het zand schijnt niet goed voor je motor te zijn........
gelukkig weer klaar.

met een beetje geluk, vliegen we eind van de week weer naar huis en is het zaterdag een weerzien met mevrouw Lenting.

Comments

Popular Posts