o la la lola

Nadat we in een zeer internationaal gezelschap DE wedstrijd in de achtste finale: COL-BRA bij een boteca in Copacabana hadden bekeken, gingen we met de taxi naar huis.
Het duo E&E achter in en ik voorin. Naast de grote chauffeur.  Dat hij Junior heette  en nog de hele nacht moest werken wisten we al snel. E1. Had  de signalen snel opgepakt en boodt mijn diensten als masseur aan. "Smiecht" beet ik hem  toe. Maar de situatie werd nog anders toen duidelijk werd dat E&E een stel waren en ik hun minnaar. Opnieuw volgens E1.  Deze keer zei ik niks, nee ik hield me van de domme. Of mijn service gedeeltelijk of all inclusive was, vroeg Junior gretig (daarbij keek nog extra pijnlijk naar mij toen hij opzichtig zijn schouderpartij en nek probeerde te rekken. 
E2, die ook Junior wordt genoemd, redde me door te zeggen dat hij frisse lucht nodig had. “Ok Junior, het laatste stukje lopen we wel”, zei ik toen ik hem het geld toestak.
E1 keek guitig om naar Junior toen we Lapa inliepen.

Ik neuriede Lola.

Comments

Popular Posts