Oil of Olaz


 "Share the secret of a younger looking you", was de slogan van het roze goedje onder de naam Oil of Ulay, later oil of Olaz. je ging er jonger van uit zien. Rimpels zouden verdwijnen als je goed smeerde. 
De laatste tijd zie op mijn selfies steeds meer lijntjes. Kraaienpootjes bij de ogen en rond de mond komen ook diepe rimpels. Ik zag zelfs een soort uitstulping bij de kin die ik herkende van mijn opa. Op mijn steeds hoger voorhoofd zie ik verdiepte denkrimpels en een wijkende haargrens. Er is geen smeren meer aan. Zelfs niet met emmers roze olie. Het geheim van mijn jongere zelf zit onder een laagje vet. Buikvet met name. Terwijl ik sinds kort weet wat er kriebelde op mijn rug. Haartjes. Ook aan de achterkant bij de schouders. Haartjes. In de oren ook. Haartjes. Het wordt er niet beter op. 

Comments

Popular Posts