aan tafel



de afgelopen dagen samen met Diana wat rondgekeken in de diverse koophuizen en woonwinkels om ons huis verder in te richten. gelukkig had ik al het eea zodat we er niet nog meer tijd mee kwijt zijn. zo gingen we eergisteren even kijken op de tweede hands markt, we liepen maar heel kort buiten en waren de meeste tijd binnen, toch was mijn shirt binnen twintig minuten doorweekt. gelukkig tikten we wel een mooi kamerscherm en een bijzettafel op de kop.
via mijn inmiddels vertrokken collega Jorgen Persson (http://www.jorgenpersson.nu/ )
kon ik heel wat dingen overnemen: keukengerei, tv, tafeltje enz. dat was in eerste instantie toen hij nog van plan was de rest per container naar Scandinavie te laten verschepen. toen dat te kostbaar bleek had hij ook voor mij nog een bed en een tafel in de aanbieding. het bed staat al sinds het begin in het huis maar gisteren is ook de tafel gearriveerd. die stond namelijk op geslagen bij een Nederlandse zakenman. Jorgens vrouw had deze tafel over genomen van F. (http://www.icons.com/FdB/) die naar Nederland terug ging om D1 in a'dam te trainen.
ik maakte met Jorgen en prijs af voor tafel en bed zonder de tafel gezien te hebben maar nu staat ie in de kamer.
het wachten is op gast(en) aan tafel...........................
maar dan moet wel de rest ingericht zijn.

Comments

Popular Posts