droom-cijfers /// droom-baan

nu.nl

Ward Teunissen uit Nijmegen heeft zijn gymnasiumdiploma gehaald met negen tienen en daarnaast nog eens vijf negens. Dat heeft zijn school laten weten. De 17-jarige Nijmegenaar wil buschauffeur worden. De school is beretrots op de eindlijst van haar scholier en regelde vrijdag voor Ward een dubbeldekker, waarin hij zelf achter het stuur mocht zitten om zijn klas rond te rijden. Ward: "Ik heb al sinds mijn vijfde iets met bussen. Een vriendin van mijn moeder was toen al buschauffeur. Een grote bus besturen is gewoon geweldig."
Voor de opleiding tot chauffeur moet Ward wachten tot hij 21 jaar is. "Ik ga dus eerst natuurkunde studeren. Ik moet toch iets te doen hebben in de tussentijd, en het is handig voor als het in de buswereld niet mocht lukken."

GL:
Zelf wil ik al vanaf mijn lagere schooltijd gymleraar worden (kleuterschool: kok, later heel even etaleur en middelbare school lees maco-havo in de tijd van wat kun je met je vakkenpakket leraar Nederlands/ (kunst)Gescheidenis).
Vandaag naar de meerkamp in Ratingen

Comments

Popular Posts