verbazen

over sommige zaken kan ik me blijven verbazen.
een van hen is een jongen uit mijn groep: salman.
hij is een van de weinigen uit het hele team die je een allrounder zou kunnen noemen.
hij is echt goed in volleyball, basketball, turnen, zwemmen en
hij heeft in alle genoemde zaken ook lol.
hij is ook de eerste die overstag ging voor golf-fisbee.

toen ik begon op Aspire was hij eigenlijk net uit de middenafstandsgroep naar de meerkamp groep gekomen.
hij sprong aardig hoog 1.84 en beheerste de rest redelijk.
midden vorig jaar, zeg maar een dik jaar onder mijn hoede was alles naar een aanvaardbaar nivau gekrikt en
kreeg hij steeds meer lol in de allround aanpak.
kijk naar de resultaten van onze zomerstage 2006 dan was de 400meter horden 58.65, hss 12.32, ver 5.60 en hoog inmiddels 1.91m
vanavond deed hij een 400 meter horden wedstrijd mee in Hilden. lekker in baan vijf en de rest van de deelnemers onder hem. lekker weer en hij had er zin in. Loopt 'ie 56.08sec.
de score is nu dus hss 14.30, ver 5.57 en hoog 2.02 en deze pakt hij ook lekker mee.
dus dat beloofd nog wat voor de komende wedstrijden!
hij blijft me verbazen, maar wel op een leuke manier.

Comments

Popular Posts