graffiti metrostation Maracanã

(C)GL2012 gerard lenting collage work in progress Dagelijks ga ik met de metro naar mijn werk. We wonen aan het huidige eindpunt van lijn 1 en met een keer overstappen, op lijn 2, zit ik zo bij het Maracanã. MetrôRio vervoert me tot grote tevredenheid. Het bedrijf laat op dit moment bij vijftien van haar stations graffiti werken aanbrengen op de muur. Normaal gesproken werken de graffiti artiesten ‘s nachts maar nu zijn ze op werkdagen druk bezig als resultaat van Festival Copa Graffiti. Vijftien verschillende teams fleuren gedurende de laatste tien dagen van oktober stations muren, met een totaal oppervlak de 5.400 m², van lijn 2: Zona Norte (tussen São Cristóvão en Pavuna) op. Ik volg het met belangstelling en heb al twee keer een nieuwe opzet mogen aanschouwen. Met nog een paar dagen te gaan ben ik benieuwd naar het einde resultaat. http://www.metrorio.com.br/noticias/120927_copa_graffiti.htm

Comments

Popular Posts