niks boven Groningen

Na 2x vier rondjes
waren ze alle twee
het snelste
van het hele stel.

Op zaterdag was ik samen met lady Di bij het NK indoor atletiek.
Dat viel niet mee. Natuurlijk veel bekenden en daardoor verveelde ik me niet.
Toch waren er weinig sportieve hoogtepunten te zien bij de explosieve nummers of de power events.
De snelle vijftienjarige waar de natuurlijke snelheid van af spat was voor mij het het mooist: Seedo.
Een flitsende start met aan het eind een mooie ruime pas. Brons was haar deel maar er komt denk ik nog wel meer. Ze pikte en passant ook het NJR van Schippers mee: 7"27!
Bij de mannen schoot een B junior in de series als een pijl weg op de 60: Ralaphael Bouju en noteerde een jeugdrecord met 6"71!.
Ook fraai de eerste senioren titel van Jorinde van Klinken met de kogel.  Kan ook een grote worden.
De springnummers stelden teleur. Die waren alleen voor de clubgenoten en familieleden spannend genoeg om te volgen.
Jammer genoeg waren we zondag geen getuige van de dubbel overwinning van GA/team4mijl op de 800m met Kupers/Voorrips. En misten we het hoogspringen vrouwen met drie deelneemsters over 180 een relatief hoog niveau. Manon Schoot pakte met 188 de titel en een ticket oude EKo23.



Comments

Popular Posts