Retour

 met de nodige hobbels 
gearriveerd in Chinese visa applicatie centrum in Den Haag

afspraak maken kan alleen op donderdag
alle formulieren vooraf e-mailen
als laatste de COVID-19 uitslag
dan afspraak plannen
09.30 blijkt gewoon in de rij staan voor balie 11
met alle formulieren gekopieerd en wel.
controle , tot maken en dan met nummertje wachten voor andere balie
9 voor me
nog een keer controle 
uitnodiging bedrijf zit er niet bij
uitprinten en
nog een keer controle, dan vingerafdrukken, gelukkig niet betalen want visum was nog geldig
wachten tot 14.30 om visum in ontvangst te nemen.
dan is het half drie
er worden volgnummers uitgedeeld: ik krijg 16
moet toch nog eerst betalen want mijn multiple entry visum verloopt de 16e
ik zeg nog: maar het is nu de 13e toch??
geen discussie toch betalen
om 15.30 krijg ik mijn paspoort


pffff


Comments

Popular Posts