3-1


Al Ahli vs  Abha 3-1

 Het blijft een wereldvreemde beleving.

Vanuit ons kantoor loop ik naar de hal. Die is vol in meer dan levensgrote stickers gezet en de weg er naar toe is compleet afgezet, bewakers en parkeer wachten staan op iedere kruispunt, banieren en vlaggen omzomen het.

Ik loop buitenom de hele hal om ergens naar binnen te kunnen, ondanks mijn accreditatie en binnen herhaalt het zich om ergens te kunnen zitten, ondanks mijn accreditatie.

Op de vip tribune zitten drie mannen. Achter het veld op de tribune zit een coach en twee spelers plus een videoanalist. 

Alles is er ingericht als voor een champions league volley wedstrijd maar er zijn geen toeschouwers. Gelukkig maar want het niveau is niet al te best. 

Ik besluit na een set weer naar kantoor te gaan. Daardoor loop ik wel het optreden van een MC in een roze pak mis: een bijna lookalike van Sammy Davis die sfeer moet brengen.

Comments

Popular Posts