op en neer naar sittard

Uit de planner van de NS bleek dat ik vier uur onderweg zou zijn.
Dus dan maar vroeg uit de veren (06.00 am) om wat oefeningen buiten de te doen, lunchpakket maken, dan douchen en omkleden. Snel langs de super om een krant te scoren en op naar het station.
Zoals een goed lid van de grijze duiven brigade betaamt was ik ruim op tijd. Met de geprinte kaart van een actie hoef je dan ook niet in te checken. Overstappen in Assen geeft tijd om koffie te kopen en die samen met een boterham te nuttigen in het vervolg traject. Op Utrecht overstappen richting Heerlen en om even voor 13 uur stap ik het station van Sittard op. Dat is lang geleden. Gelukkig zit mijn gesprekspartner al te wachten. Lang geleden ging Ludrick een keer mee op trainingsstage en vond daar in de Algarve weer wat atletiekplezier terug. Om twee uur is Ted er ook en ga ik met hem naar Nieuwstad. Een gezellige middag met BBQ en veel praten (oude koeien, herinneringen, anekdotes) volgt. Om kwart voor acht rijdt Bob met samen met Ted weer naar het station. als ik het station op kom is de twee minuten stilte al geweest. In Utrecht sprint ik tevergeefs om de IC naar Zwolle te halen. Dertig meter te kort.  Dan maar een tripel bone dry cappuccino bij de Starbucks. Dus om 00.20 in Haren. Thuis gekomen voel ik een keelpijntje. Om 01.00 am slaap ik (denk ik). Was leuk even op en neer naar Sittard voor 28 euro treinkaartje (+ vier koffie waarvan 1x iets wat de naam niet mag hebben)

Comments

Popular Posts