natte voeten



 Diana heeft spullen besteld via internet nu alles door de lock-down dicht is. We krijgen keurig door dat de spullen zijn ingepakt. Dat ze het magazijn uit zijn. Als ik met de slaap nog in de ogen mijn telefoon open zie ik dat er een sms bericht is. We hebben nog een half uur om op de Mannewiek te komen want ze zijn onderweg. Keihard trappen tegen de wind in en als ik net voorbij het sluisje ben komt het telefoontje: we staan voor de deur. Ze wachten even en we kunnen de tv binnen brengen. 
Even een ommetje tussendoor langs de molen. Er zijn veel foeragerende ganzen.

Aan het eind van de dag komt de tweede zending. Ik voel op een gegeven moment de grond bewegen en weet dat er iemand om ons huisje loopt. Het is de chauffeur die de eerder dit jaar vast zat op het terrein. “Dus ik wist waar ik moest zijn en wat ik zeker niet moest doen”, zegt hij lachend.

 

Comments

Popular Posts