schrijven

iets cchrijven over de vacantie.........
maar dat doet Youp al, toch?
iets schrijven over de Tour.........
wilde ik doen maar nu nog?
wat schrijven in de vakantie.............
maar ik wil ook genieten van de vakantiewoning!
de mooiste tourherrinering......
na alle doping- en bankzaken even geen wielrennen!!

ik weet nog die keer dat ik samen met Kees op de fiets naar Ameland ging.
en alleen maar tegenwind. Kees kwam al te laat in Aduard en later waren we dus ook te laat in Hollum.
en het regende. Kees en ik hadden al na twee dagen geen droge spullen meer en we kregen slechts twee buien te verwerken: een van vijf dagen en een van drie dagen.

het was een fantastische vakantie met heel veel Tour-flitsen en de hele dag Simplistische humor.
teveel om op te schrijven.

Comments

Popular Posts