goud

• Bij een overval op een seksshop in de Braziliaanse hoofdstad Brasilia heeft een gewapende man een vergulde vibrator ter waarde van ruim drieduizend euro buit gemaakt. Verder nam hij niets mee. Dat heeft de Braziliaanse politie vrijdag gezegd. De dief zal weinig voldoening uit zijn buit halen, zei winkeleigenares Vanessa Baldini tegen de nieuwssite G1. De in Zweden vervaardigde vibrator heeft een kern van roestvrij staal, waardoor het verwijderen van de gouden laag zeer moeilijk is. Bovendien vergat de dief de oplader mee te nemen. 'Ik weet niet wat hij van plan is. Ik laat het over aan zijn verbeeldingskracht', aldus Baldini. De seksshops in Brazilië maken momenteel overuren: over twee weken wordt de Braziliaanse variant van Valentijnsdag gevierd! Ik moest ook gelijk aan Ronaldino Gaucho denken die gisteren ook in het nieuws was. De voetballer moet wel een gouden pik hebben dacht ik want “het gebit” is niet erg fraai om te zien maar omringt zich wel regelmatig met vrouwelijk schoon. Zou hij….. Nee, met zijn salaris zou het een volledige gouden triller hebben laten maken. Leuk in combinatie met een grap die ik via FB te zien kreeg:
Het ministerie van volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man. Alle mannen wordt verzocht hun erectie te meten. Mocht deze onder de 15 centimeter blijven dan wordt deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis te hangen. Namens de minister hartelijk dank!!

Comments

Popular Posts