Maringa

KOmende weeken de NKU20 in Maringa. Dus de atleten van het CNT vertrokken gisteravond om iets over zevenen 's avonds en waren 0m half zeven vanochtend ter plekke. Twee van mijn atleten doen mee: Josue op hoog en Thales op hss. Zij staan niet op de eerste plaats in de ranglijst voor de junioren A wel de volgende atleten: Masculino 400 m - Lucas de Araujo Santos - Maringá - 47.22 3.000 m com obstáculos - Laurindo Nunes Neto - 9:08.43 Arremesso do peso - Alex de Castro Sales - Águias - 18,70 m Lançamento do disco - Felipe Lorenzon - Asa-Sertãozinho - 56,55 m Feminino 400 m - Ana Paula Borges da Silva - FECAM - 55.36 800 m - Flávia Maria de Lima - FECAM/São Paulo - 2:05.04 1.500 m - Erika Oliveira Lima - Brasil FC/FUPE - 4:25.63 3.000 m - Erika Oliveira Lima - Brasil FC/FUPE - 9:43.68 3.000 m com obstáculos - Erika Oliveira Lima - BrasilL FC/FUPE - 10:29.27 Dus ik dacht wat langer te kunnen blijven liggen want geen ochtendtraining. Kan ik mijn ochtenloopje ook wel wat later doen. Wordt er al voor zessen vuurwerk afgestoken en gaat het door en door met een toeterende optocht van stakers. Weet niet wie warschijnlijk mensen van de universiteit die al een hele tijd staken. maar ik was klaar wakker dus toch nog redelijk vroeg lopen. Gelukkig ging dat lekker ontspannen.

Comments

Popular Posts