procedure vervolg

De tijden zijn bij benadering: Zorg dat er ruim van de tevoren bent dus 11.40 is de afspraak Ik ben er na een ruime vertraging door files toch nog op tijd met de taxi: 11.00 Om 11.14 heb ik de agente aan de telefoon ze is later Ik sta inmiddels in de rij en zij is al binnen Om 11.40 is de afspraak maar wij zitten nog in de wachtkamer 12.10 wij zijn aan de beurt een onbeschofte man die mij wijst waar ik twee keer moet tekenen. 13.40 waar is de agente. Ik heb een formulier voor de tigste keer ingevuld maar nu heb ik de twee voornamen ingevuld ipv alleen maar Jan nu Jan Johannes. Probleem De agente is haar geld waard als ze via haar contacten en de superieure van de onbeschofte medewerker toch de procedure door te zetten ondanks dat het ene formulier toch Jan Johannes Lenting staat en de ander Jan Lenting. Wachten maar weer. 15.00 vinger afdrukken: eerst de duim met inkt dan alle vingers elektronisch. (ik vraag me af waarom want dit heb ik al twee keer gedaan en een centrale registratie voor vreemdelingen lijkt er toch (net) te zijn) 15.30 boete betalen. Een paardagen overtijd van een limiet… 15.50 nog een keer de papieren nakijken. Er moet dus een herstel papier komen voor de procedure weer door kan. 16.00 copien maken 16.20 klaar Nog een herstelformulier maken en het proces duurt nog even. De vervolg stappenzijn gepland en als het goed is in April het visum ophalen in Argentinië.

Comments

Popular Posts