yrrah

Ik stond een stukje van de bar. Maar zij schoof er tussen door. Net voor het tafeltje langs en iets dichter bij de bar. Niet te missen. Groot. Stoer. Massieve dijen en grote kont. Precies in mijn blikveld. Langs haar kijken was geen optie. Ik ga ergens anders staan maar blijf onbewust kijken.
Yrrah, denk ik. Ze had zo model kunnen staan voor hem. Had hij er een klein iel mannetje naast getekend. Ik moet met een lach op mijn gezicht gekeken hebben want als ze mijn kant opkijkt lijkt ze verbaasd en speurt haar outfit af naar een onvolkomenheid. Snel mijn gezicht in de plooi. Niemand om mijn binnenpretje mee te delen! Wie van de aanwezigen zou Harry Lammertink, een Nederlandse cartoonist voor Playboy, VN, Parool oa., hier kennen?
Thuis gekomen kan ik geen afbeelding vinden die ik in mijn hoofd had (enorme billen, grote boezem en hoge hakken) maar deze doet het ook wel.
Geweldig. Mis ze wel die tekeningen van Yrrah.


Comments

Popular Posts