voetbal humor

"Doe vandaag maar een beetje rustig aan met ze". De trainer keek met licht spottend aan. De grijns had meer te maken wat er even daarvoor gezegd was (iets over de Reeperbahn en ballen). Ik moest het doen met een klein half uurtje inlopen en oefeningen. Daarna was er positiespel en tot slot scoren met een koppel in het spel met de aantrekkelijke naam "de koffiemolen" (wist ik veel) met als afronding penalties. De winnaars waren snel klaar: pass-voorzet-afronden, het waren de mannen met het beste schot: KV en JV. De verliezer van de pingels moest daarna op de doel met ontblote billen. HB was de lul en dus omgekeerd, hup broek op de knieën en met ontblote kont op de doellijn. MC schoot direct keihard op de rechterbil. Een fel rode plek op de witte kadet.
's Middag kwam MC nog even 'klagen'. "Trainer ik heb zo'n last van mijn lies", en voor ik iets had kunnen zeggen over zijn harde schot, trok hij de pijp van zijn broekje op. Direct bungelde zijn bruine snikkel in het zicht. De jongens lachten nog harder dan bij zijn doelpunt op kontje knal.
Humor in de kantine en op het veld: doe mij maar een balletje!

Comments

Popular Posts