normaal

tja.
de norm.
wat is normaal
helemaal gewoon
jezelf zijn
dichtbij jezelf
blijven


Afgelopen weken vaak moeten uitleggen wat de stap voor mij is. De stap om een avontuur in China aan te gaan. Die vraag had ik mezelf niet direct gesteld. Of ik kan me het moment niet voor de geest halen. Een proces, zeg maar. Na wat losse kreten, schuchtere antwoorden en grapjes (i'k heb een pensioengat van hier tot Tokio dus Peking is een flinke stap dichterbij') kwam ik dichterbij de kern. Ik moet uitgedaagd worden. Voor mezelf en door anderen.

Kan ik dat wel? Als iemand het kan ben jij het!
Dat soort werk.
Als iemand het kan ben jij het wel met die jonge gasten zei Joop van Drunen (AV Haarlem)
Districtstraining; Hoogspringen daar weet ik niks van...Als iemand het kan ben jij het, sprak Jan Potma
Lesgeven op HET CIOS....Martin de Wit: Als iemand het kan ben jij het wel Gerard.
KAV Holland: Als iemand het kan ben jij het die ons kan helpen, Jan Roelfsema voorzitter.
Company fitness... Gerard, als iemand het kan dan ben jij het wel, zei Han Wit bij HO.
Spartaan...Als iemand het kan ben jij het volgens mij, zegt Vincent van Stijn in 1900
KNAU...Als iemand het kan ben jij het aldus Verlooy.
Aspire...Typisch iets voor jou en als iemand het kan ben jij het, zei Charles van Commenee.
CBAT...You can do that, it's perfect for you my friend volgens Carlos Cavalheiro
Broersen naar Rio...Als iemand het kan ben jij het want jij hebt het allemaal, Ronald Vetter
MCZ....Geweldig want als iemand het kan ben jij het wel, Jan Arend Vredeveld.
en nu China....
I need you do it, we work together and I need you there. I know you can do it, zei Joerg Teichman.

Nieuwe omgeving
Nieuwe input
Nieuwe bewegingen
Nieuwe impulsen

Andere collega's
Andere aanpak
Andere cultuur
Andere sport

Vliegwiel
Creativiteit
Omdenken
Presteren


Niet normaal


Comments

Popular Posts