lekkage

met het zand van de zandstorm in huis was ik druk bezig geweest met schoonmaken. toen ik de emmer ging omspoelen voelde ik opeens nattigheid bij mijn voeten. ik had toch echt alles opgedweild. ik pak de mop een ga nog een keer door de keuken.
als ik mijn handen ga wassen voel ik een druppel op mijn arm. nou zo erg spetterde ik toch echt niet. ik kijk naar boven en zie een druppel aan het systeemplafond hangen. 
dan maar even de manager roepen kan hij ook even kijken naar de inductieplaat die het maar half doet. hij stuurt iemand van de technische dienst.
De kleine Egyptenaar die we Mido noemen komt met een hulpje. Gewapend met een schroevendraaier, baco, zaklantaarn, hamer en een trappetje maar ook met een nieuwe slang en een koppeling. Hij is voorbereid en waarschijnlijk ingespeeld op het probleem.
Achter de platen zit dus een boiler. een koppeling zit los. als ze de gaan sleutelen doe ik maar even alsof ik zit te werken. het duurt niet zo heel lang voor alles weer op zijn plek zit. Nieuwe slang en er is ook nog een nieuwe koppeling gehaald. 
Nog maar een keer alles schoonmaken als de twee vertrokken zijn.
lekker begin van de vrije zaterdag is anders.
 


 

Comments

Popular Posts