spijker op de kop


 luister via internet naar spijkers met koppen. dolf is in vorm. Een spijker met een snelle kop.  snel spits en met humor die ik wel kan waarderen. hij praat met ene Sergio. die presenteert een dating programma begrijp ik. ik eet ondertussen een broodje ei. plotseling hoor ik: toen ging in naar het CIOS. 

even googlen:

Vanaf het moment dat ik bij Mien ging wonen, stortte ik me op sport. Dat was een goede uitlaatklep voor me. Op mijn 17de was ik Nederlands jeugdkampioen verspringen. Dus ik dacht: ik wil meer doen met atletiek en in Sittard zat het CIOS met die specialiteit. Ik heb er niet heel lang gezeten. Ik was jong en alleen, dus alles ging natuurlijk mis

en op dat moment denk ik: die ken ik! die deed mee op een KNAU paaskamp. Won het verspringen op het NJK 1988. waar was dat ook al weer? deel in Krommenie en ander deel in .....

spijker op de kop, blijkt als ik zijn hoofd zie. Een blij hoofd met een spleetje tussen de tanden. 

Comments

Popular Posts