staar

Mannen staren gemiddeld een jaar van hun leven naar vrouwen. Per dag kijken ze 43 minuten lang naar tien verschillende vrouwen. Dat terwijl vrouwen 20 minuten per dag gluren naar zes verschillende mannen. Volgens onderzoekers zijn vrouwen daar gemiddeld zes maanden van hun leven mee bezig..........einde citaat uit de T.

ik vraag me spontaan af:
zit ik ook zo te staren........ he wat, sorry wat zeg je schat ik eh eh
tien? ........ zien, kijken, opmerken, registreren???
43 minuten............... da's bijna de helft van een voetbalwedstrijd, en dan maar een bal te volgen

geloof er niks van
ik spreek voor mezelf: ik kijk meer naar vrouwen (dan mannen) maar staar zeker niet vier minuten naar 1 willekeurige vrouw. tijdsverspilling. te vermoeidend ook: kijken, zien, observeren, beoordelen en inschatten en dat allemaal voor niks. daar zou ik staar van krijgen.

Comments

Popular Posts