stilte

Dinsdagavond kwam ik -laat- thuis van een lange werkdag in Sao Paulo. Ik besloot om nog even mijn mail te checken terwijl ik op mijn betere helft zat te wachten. Had ik het maar niet gedaan. Ik las vreselijk nieuws. In trance heb ik een stuk geschreven terwijl diana thuis kwam (en naar bed ging). Ik kon niet slapen.......... Het stuk geschreven en herschreven. En wat onderdertussen door heel veel al gelezen is. Echter op verzoek van de familie van Rory is dit stuk even verdwenen. Morgen (donderdag dus) zal op de website van de Spartaan een mededeling worden geplaatst door de nabestaanden. Daarna zal ik pas de afscheidsbrief aan Rory -morgenavond laat- weer terug zetten op deze webstek. Update. Inmiddels is de twitter balk niet meer op de spartaansite te zien zodat de alle hashtag de spartaan niet te lezen is. Ook zijn er op enkele sites van zwaardvechten stukken over Rory te lezen.

Comments

Popular Posts