hatsekidee

terwijl de worstjes, speciaal en pittig al op de BBQ liggen te garen, komt er nog een schaal. en dat is naast de kip en de 2kg picanha......wat een heerlijkheid....1x per week rood vlees moet kunnen toch? "Mmm, lekkere hapjes. Dat wordt weer smikkelen en smullen met een portie beukennoten en een glaasje grenadine, hatsekidee!" (met dank aan lowieke de vos).
Gisteren een vorkje mee mogen prikken bij Anton en Nelleke in Barra Sul. Om daar te komen had ik twee busnummers van mijn betere helft gekregen. Zij gaat vaker naar Nelleke voor overleg mbt de Nederlandse school. Om 1 uur net de bus 360 gemist op Rainha Elisabeth dus wachten op de snelbus....komt de volgende 360 die laat ik gaan "want de snelbus moet zo komen", dacht ik...het duurt en duurt dan maar de volgende bus richting Recreio...die rijdt gewoon aan de andere kant van de straat voorbij ondanks mijn heftig zwaaiende armen ...nog geen spoor van de snelbus..dan maar 308 op goed geluk...dat pakt goed uit en ik ben toch nog voor 3n op de plaats van bestemming........voor brazilian style bbq maar dan met Bolivianen, Denen en Nederlanders...........


Comments

Popular Posts