wachtrij



in het centrum voor medische keuring
op zoek naar de keuringsdienst kwam ik uit bij de 21 de verdieping
met mijn volgnummer 41 stapte ik binnen in een wachruimte toen net nummer 11 werd opgeroepen
De oproep was bedoeld om je gegevens op te geven daarna wachten tot je naam door de arts werd opgeroepen.
ik had alle tijd om het uitzicht in me op te nemen: ruim twee uur voor nummer 41 werd afgeroepen.
toen nog even onzekerheid of ik hier uberhaupt wel moest zijn, niet bekend, firma niet bekend, ik wist niks van een betaling en de vragenlijst moest worden ingevuld. een klein halfuur later toch door de arts opgeroepen. na vijf vragen over aglemene gezondheid, besteedde hij veel tijd om op een papier met doorslag nogmaals mijn algemene gegevens over te schrijven. Toen met een huistuinenkeuken manchet bloeddruk meting (80/50) noteren en kon ik vertrekken. Ik was goed gekeurd zodat  mijn werkgever zonder zorgen mij kon ontslaan.

Comments

Popular Posts