cursus

Vandaag de eerste cursusdag TC3 gedraaid. Even aftasten, onderwerpen aansnijden en gewoon aan de slag met mijn collega R. Beginsituatie inschatten ook. Vertel iets over jezelf stond ook op de rol. Zelf had een kleine presentatie gemaakt met mijn doelen, drijfveren en werkzaamheden. Later kwamen de cursisten aan de beurt met een zelfde opdracht.
Een jongen vertelde dat hij voor de vakantie het roer had omgegooid. Hij wilde eerst sportmanagement doen maar nu veel meer de trainer/coach worden.  Zijn trainer was als een vader voor hem geweest. Een voorbeeld, inspirator en motivator. Toen hij plotseling overleed werd dat voor hem duidelijk. Dat wil ik ook zei hij met verstikte stem. Met vochtige ogen keek hij rond. De rest sloeg de ogen neer en knikte. Wat een geweldige motivatie om deze cursus te doen. Ik hoop dat ik hem nog iets meer mee kan geven. Dat ik Jaap, zijn trainer, heb gekend maakt het nog eens extra mooi. Een gedenkwaardige trainingsdag voor mij. Goed begin.

Comments

Popular Posts