meneer de voorzitter

Koot en Bie is er niks bij.
De vergadering van recreatievereniging is een sketch in optima forma.
Over alles moet gestemd worden, via ingewikkelde procedures en met vooraf al bekende uitslag.
Er kan niet over gecommuniceerd worden. Want voor en tegenstanders vliegen elkaar al genoeg in de haren via de elektronische post.
Tien jaar geleden was er gedoe over of ik wel een huisje mocht om te recreëren terwijl ik niet in het land was een zussen, niet biologisch, wel in mijn huisje mochten. Vele conflicten later zijn we niks verder. Opnieuw is er gedoe, door de zelfde mensen, over weer een verkochte huisje.
Ik recreëer aan het meer.
Niks meer en niks minder.
Dus heb ik me gekandideerd voor het bestuur. Niet als voorzitter maar vieze veurzitter.
Voor een beter toekomst.
Zonder al te veel gedoe.


Comments

Popular Posts