noabers


Onder het kopje Noabers in dit blog ben ik begonnen met het beschrijven van de buren van Hoofdweg 29. Mijn ouderlijk huis in mijn geboortedorp Slochteren. Al schrijvende komen de herinneringen boven. Af en toe onverwachte zaken. Of lokt een naam een gebeurtenis of een idee me mee op het wereld wijde web en ben ik uren zoet. Het is een aanzet tot een boekwerkje. Zoveel is nu wel duidelijk. Met verhalen over mijn jeugd. Oral history. Gekleurde memoires.
Mocht je iets tegenkomen wat niet klopt met de feiten laat het me weten op mijn gmail adres: gerard punt lenting.
Noabers nog in de pen:
Balster Munnik
meubelmaker Huizenga
mevrouw Huzeling
Louter
Mulder
Zuidhof
boer Jan van der Veen
de Fraeylemaborg bewoners

Vervolgens
Het geboortehuis in delen
Vaste bezoekers van 29

Gedurende mijn tijd in China zal ik hier verder  aan werken maar niet altijd publiceren ivm de beperkte internet toegang en google restricties.

Comments

Popular Posts