toegang


 overal in KSA hier is de toegang in winkelcentra, winkels of ziekenhuis alleen mogelijk met een up to date bewijs dat je gevaccineerd bent. Als je naar binnen gaat moet je ook een mondkapje op, die is in de buitenlucht niet meer verplicht. 

De app wordt continu ververst en is gekoppeld aan je persoonsnummer.

Op de app draait om de QR code een draadje zodat je foto kan tonen.

Inmiddels heb ik een derde vaccinatie met Pfizer gehad omdat ik hiermee veel (reis)problemen hoop te voorkomen. Ook deze zijn zichtbaar te maken op de app. 

Verbazingwekkend. Simpel.

Dit mede nav de 'nieuwe' maatregelen van Rutte cs.

"Ik ben het volledig eens met het statement van de KNVB", zei Van Gaal vrijdagavond. "Ik ben geen expert, maar ik heb anderhalf jaar geleden al mijn mening gegeven en daar sta ik nog steeds achter: als je een maatregel neemt, dan moet je die controleren en handhaven. Dat is niet gebeurd in Nederland."

"Ik woon in Portugal, daar is dat wel gebeurd en zijn de problemen met corona nu minimaal. De Portugezen zijn volgzaam en gaan niet discussiëren over een kapje. Regels worden gehandhaafd en opgevolgd. Nederlanders zijn anders. Die denken het altijd beter te weten. Ik denk het ook altijd beter te weten, maar dan heb ik er ook echt verstand van."


Comments

Popular Posts