XC

lekker opstarten met wat lichamelijke beweging in het weekend

nog steeds is de zweet verdeling en het gevoel 
verschillend op de borst 
en worden de rimpels op de armen niet minder
op de machine zet ik bij leeftijd op 10 jaar minder in
in de spiegel is het de werkelijkheid
een ouwe mannenlijf.

gelukkig postte Q deze week een video 
waar ze met Boudewijn hardloopt in Middenduin
haar vader is inmiddels 83!

wat zeur ik nou over 63????

en oud leerling Cocky 
blijft maar ultra marathons en echte triathlons doen
en meiden inspireren in India

dus wat zei ik nou over 45 minuten??

mijn lieve echtgenote stuurde deze week berichten
hardlopen in park Sabia met leden van de familie Scholten
gewoon in beweging komen

dus wat zeur ik nou over een vroege zaterdagochtend?


 

Comments

Popular Posts