hulplijn

BISCHOFSHOFEN - De Noorse skispringer Anders Jacobsen heeft zondag voor het eerst de Vierschansentournee gewonnen. Jacobsen eindigde op de vierde en laatste manche in Bischofshofen als tweede, achter de Oostenrijker Gregor Schlierenzauer. Deze eindigde op de tweede plaats in het totaalklassement.

na jaren lang evert ten napel (en een keer of twee volgens mij Leon Haan) op nieuwjaarsdag te hebben beluisterd bij het nieuwjaarspringen miste ik dit jaar deze traditie.................
mede daardoor waarschijnlijk vroeg ik me af wie deed het begin jaren zeventig dan ook al weer Herman Kuiphof heeft het zeker ook gedaan maar volgens mij was het een andere stem
ik kom er evenwel niet op.
ook de mevrouwen lenting konden me niet verder helpen en nu tessy ook weer gevlogen is zit ik dus met deze vraag in de knoop

dus wie was het??????
mijn hoop is gevestiger op diehards van de 1 januari zit: oliebollen, koffie dan appeflappen en het nieuwjaarsconcert dan een klein soepje en stampot snijbonen om vervolgens het schanspringen te bekijken (bij de tweede doorgang kan het bier door)

Comments

Popular Posts