vrouwen tennis

doordat de planning van de wedstrijden op de door-de-weekse-dagen mijn eigen plan regelmatig doorkruiste en vanwege het feit dat het erg slecht weer was heb ik nog geen wedstrijd gezien.
op het moment dat ik wilde gaan las ik in de krant dat mijn favoriete speelster al was uitgeschakeld. dus ipv naar het voetenwerk van mevrouw V. Williams te kijken maar met mevrouw Lenting een rustig dagje doorgebracht in Doha.
ook geen straf: ontbijten in de soukhs, gezellig koffie leuten in City Centre en wat eten daarna. tussendoor en na afloop wintersport kijken op de ARD.
met een zeer frisse wereldkampioen skivliegen!

maar vandaag arriveert Pjotr en kunnen we samen naar de finale met Sharapova.

MARIA Sharapova moved imperiously closer to her second title in Doha with a 6-4, 6-3 demolition of Polish pretender Agnieszka Radwanska in the semi-finals of the Sony Ericsson WTA Tour’s Qatar Total Open yesterday.
Sharapova, the 2005 champion in Qatar, who had made it clear that she hated losing to a player two times in a row - Radwanska had won their battle in the US Open last year - produced an aggressive display of tennis to line up a title clash against fellow Russian Vera Zvonoreva.

Comments

Popular Posts