papier

Deze week weer twee keer met de neus op de feiten gedrukt. De eerste keer op het toilet bij ons kantoor. Ik ben vrijwel de enige die deze gebruikt dus dat is het probleem niet. Maar de schoonmaakster is niet zo netjes als ik zou willen. Dus niet iedere keer wordt het mandje geleegd dat naast het toilet staat. Alle wc papiertjes moeten hier dus in na gebruik. Dus royaal papier pakken afvegen een rolletje van maken of papiertje na het afvegen in een andere papiertje verpakken. Dus de grote boodschap laat sporen achter. En die ruik je als je niet regelmatig het mandje leegt.
De tweede keer was thuis toen ik, wat ik niet zo heel vaak doe, thuis zat te poepen. Nou staat er in onze badkamer/toilet dus een emmertje met deksel. Toen ik die open deed lagen slechts een paar papieren cadeautjes maar de geur was niet fris. Gelijk maar de boel in de vuilnis gekieperd en het emmertje uitgespoeld.
Toch makkelijk als je een goed werkend riool hebt en je alles gewoon door kan spoelen.......

Comments

Popular Posts