zo'n dag

gisteren was het zo'n dag dat het alle kanten opgaat. eerst wilde ik wandelend naar de club gaan, maar de hele nacht onweer en 'smorgens dicht bewolkt en miezer. Dan meer eerst even bijlezen via internet. stukje over Whitney gemaakt. Toen broodjes gehaald want er is nog pindakaas in huis. Even boekje lezen, koffie met een stukje cake en daarna even skypen met mijn betere helft. Ondertussen wat admin werk om een dossier te bouwen. Inmiddels rugby six nations op tv. Lekker gelunched met familie S. en op de terugweg boodschappen gehaald bij de Bretas. In het stukje naar huis nog wat vlinders gekiekt. Het weer was inmiddels weer behoorlijk benauwd. Thuis weer even internetten, was opruimen en de finale africa cup kijken. Ghana veel beter maar scoort niet, mist penalty uiteindelijk verlengen en opeens twee goede kansen voor Zambia en ik voel de overwinning voor dit land al komen. De penalty reeks niet gezien want even aan de lijn met Diana die terug is van bezoeken en zo al naar bed gaat. Ik lees later de inderdaad Zambia gewonnen heeft en ook Real heeft de 1-0 achterstand omgebogen met drie goals van Christiano Ronaldo. Stukje uit boek gelezen en naar bed want het plan is morgenochtend hard te lopen als het droog is want er is weer veel regen voorspeld. (nu ik dit tik al voor zessen heb ik niet gelopen want de hele nacht regen, heb nog het vuilnisvat onder de drup vandaan gehaald, want continue regengeluid, gedrup en afvoer die loopt. de weg is drijf en dan is het geen pretje te lopen en je krijgt je natte schoenen dan niet meer schoon die blijven stinken). Zo'n dag dus, waarbij de hele dag tussendoor je uitslagen van schaatsen, skieen, atletiek (NKi jun en losse wedstrijden) en de rest probeert te volgen op afstand en met achterstand in tijd.

Comments

Popular Posts