buszzzzzzzzzzzzzzzz

Gelukkig. Deze keer vertrekken we 's avond laat. Dus om half elf toetert F. en pikt me met het CTN busje op. De plaatsen zijn vooraf ingedeeld. De tassen krijgen een sticker. Ik pak snel een broodje ham/kaas. Blaas mijn (nek)kussentje op en ongelooflijk maar waar ik ben pas echt wakker als we al heel dicht bij het doel zijn en ik de zon zie opkomen 06.30. Iets voor achten in het hotel en na een ontbijtje loop ik naar rustig (fot0's midden en links boven/ rechts onder) naar de Av. Paulista om rond te struinen in de boekhandel (foto lonks onder). Kijk nog even binnen bij een kerkje (foto rechts boven). Zie niks interessants bij het museum. Doe een koffie bij Starbucks, met een broodje erbij en zit even de boel te bekijken als ze langs paraderen in shoppingcentrum 3. Terug in het hotel even wat werk op de computer. Naar de baan omdat de atleten J&T loslopen/rekken en kan ik na wat sociale gesprekken een tempo duurloopje doen van 20' met als toetje loopabc op het gras. Diner bij de baan, bespreking in het hotel over vervoer en de wedstrijd. FB en blog doen, Morgen 0600 op om 07.00 naar de baan voor een lange dag. Daarna weer dik acht uur in de busssssssszzzzzzzzzzzzzzzzz naar huis.

Comments

Popular Posts