duur

alles wordt duurder. dat is een verzuchting. iedere keer als we in nederland zijn, ontsnapt hij een aantal keren. stiekem reken je dan om naar de gulden. als je het gedaan hebt heb je meteen spijt. je neemt je voor het niet meer te doen. niet meer omrekenen. in het buitenland reken je ook altijd om. naar valuta wat je het best uitkomt: qua omreken. lekker makkelijk delen door twee of keer vier ofzo. gisteren met P&J naar the Hunger Game in de nieuwe shopping. Ruim opgezet aan de rand van de stad, tegenover Unitri: Centro Universitário do Triângulo! Film begon om twintig over acht dus voor die tijd snel even wat eten op de foodcourt. Ik bestel drie borden met iets van rijst met vlees. Op de display zien ze er kleurig en goed uit. Het resultaat in het echt is minder. Maar ik moet voor drie karige porties plus 1 blikje fris en 2 biertjes in een plastic bekertje bijna honderd BRL afrekenen. Normaal is dat bij een rodizio restaurant goed voor drie porties onbeperkt eten!!! Ik reken om naar het restaurant waar we regelmatig eten en dan zou dit genoeg zijn voor onbeperkt salade buffet en wat vlees voor zeker vijf personen. alles wordt duurder ook in Brazilie. maar dit is niet leuk. ik sta alleen wat alleen in deze mening denk ik want afgelopen weekend werden er meer dan 250000 parkeerkaarten aan bezoekers uitgegeven!
maquette van uberlandia shopping.

Comments

Popular Posts