lipriempje

De serveerster stond bij de andere tafel en liet haar stem, na het eerste duidelijke antwoord, nu dalen tot fluister niveau. Het antwoord ontging me. De vragensteller lachte maar keek daar pijnlijk bij. Toen ze bij ons de bestelling op kwam nemen, wist ik dus dat de twee glimmende uitstekende knopjes; snake bites, tussen het uiteinde van de beide neusvleugels en de bovenlip, een soort van verlovingsteken (liefdesbeet?)waren.  Maar toen ze me toelachte wist ik ook waarom de vragensteller van het andere tafeltje pijnlijk gekeken had.  Als ze lachte kwamen haar tanden verleidelijk bloot en dan verscheen er plots een ringetje onder haar bovenlip. Precies in het midden van het boven gebit vastgemaakt aan het lipriempje. Ik voelde met mijn tong en inderdaad daar zat dus een vlezig tussenschotje. "Pijnlijk", vroeg ik, "of was de tatoeage op de vingers pijnlijker?". Makkie zei ze lachend, en het ringetje schitterde, nee die vingers dat was pas pijnlijk. Aan de zijkant stond love en peace onder de huid. Haar tong flitste langs het ringetje. Een sensueel gebaar. Zou ze nog andere verborgen ringetjes hebben dacht ik. Het was eigenlijk geen vraag meer dus ik stelde hem niet. Ik wist het antwoord al: whatever tickles your fancy....

Comments

Popular Posts