maradonna

Diego Maradona was dinsdag bij de HEMA in Mierlo. Hij kocht er een saaie donkerblauwe pyjama. Toen ik het las moest ik direct denken aan mijn ontmoeting met deze bijzondere voetballer.

Toen de Aspire-dome officieel werd geopend was er een keur aan kampioenen en grootheden uit diverse sporten aanwezig in Doha. Natuurlijk diverse voetbalhelden want de voetbalschool was de werkelijke reden van het instituut Aspire.

Via een australische collega kreeg ik het verzoek of ik voor T. (sport manager van een van de grote internationale hotels) een foto kon maken. Van Diego natuurlijk en als het lukte ook met hem en Maradonna zelf.

Het werd heel lang wachten en heel veel keren wachten op niets, wachten op de verkeerde plaats, wachten en nog eens wachten. De geruchten: hij is er niet, hij komt niet, hij komt later, hij is verdwenen/zoek, hij is…..

Uiteindelijk is de kleine man op het veld en verandert in een kind met de kinderen als er gevoetbald gaat worden.


Ik maak foto’s en krijg als beloning een jaar lang gratis toegang tot zwembad en gym van het Sheraton.

Comments

Popular Posts