N34 gedoe

Op de N34, de weg die ik iedere dag als ik naar Emmen moet neem, was bij Gasselte vanochtend een ongeval met meerdere gewonden waarbij meerdere auto's waren betrokken. Ik stond eerste rang om 07.45.

De politie meldt dat het zou gaan om vier voertuigen. Twee daarvan zijn gekanteld.Twee van de gewonden worden overgebracht naar het ziekenhuis. Een van hen moest door de brandweer bevrijd worden uit de auto. Door het ongeluk staat er een file. Hier is een kop-staart botsing ontstaan. De weg tussen Exloo en Gasselte is afgesloten en meerdere hulpdiensten zijn aanwezig...(rtvdrenthe)

Vervolgens moest ik omdraaien want op mijn plek moest de trauma heli landen. Vervolgens via de rotonde bij Gieten naar Assen en met enige vertraging in Emmen aangekomen: 08.45 uur.

Comments

Popular Posts