richting

In de afgelopen dagen was ik drie keer in het dr. Suleiman Al Habib centrum. De eerste keer om te informeren hoe het werkte als ik een afspraak wilde voor de tandarts. Ik was samen met Ed en we werden naar de tweede verdieping gestuurd: pak de lift en dan links. we pakten eerst de verkeerde lift en kwamen op een verkeerde afdeling uit. Terug naar begin en nu helemaal doorlopen tot het eind en dan pas de lift. Direct een afspraak voor schoonmaken en controle gemaakt. 

De tweede keer wist ik de weg maar moest ik enige tijd wachten, in de wachtkamer omdat het verzekerings bewijs gecontroleerd moest worden. Bleek nog niet op mijn ID te staan, dus maar even voorschieten.

De derde keer moest ik opnieuw lang wachten nu op de tandarts. Het verzekeringsbewijsje was nog niet gearriveerd bleek na enige tijd en pas toen dat geregeld was mocht ik bij de vriendelijke dame in de stoel plaats nemen. Geen gaatjes, extra controle met foto leverde ook geen problemen op.

Deze keer viel me pas het tekentje op in de mannen-wachtkamer. En tijdens het wachten kwam er daadwerkelijk een ziekenhuis medewerker in de ruimte om te bidden ( het liep tegen vijven). Dankzij het tekentje wist hij in welke richting Mekka lag.





 

Comments

Popular Posts