Scar(y)



play on your strengths- do all you can to address your weaknesses 



toen ik de dagen na het hartinfarct met allerlei stickers behangen de foto maakte had ik geen idee hoe het er na de operatie uit zou zien.
op het middelste plaatje kun je zelfs aan mijn gezicht afzien dat het scary was. De blauwe plekken pijn bij de hals en het borstbeen maar nog meer bij de ribbenboog aan de zijkant en achterkant was niet lekker. Slikken deed pijn, mijn stem deed het nauwelijks, hoesten en proesten was onvermijdelijk en kon ik een beetje dempen door een kussen voor de borst te houden. blij dat de pleisters en slangen en tappunten weg waren maar het was o zo gevoelig. Ik voelde de pleisters bij wijze van nog zitten.
Nu is de wond al mooi geheeld rechts en is het borstbeen alleen nog gevoelig bij onverwachte (eenzijdige) bewegingen. Straks oppassen met de zon op de Copa maar tegen die tijd, eind van het jaar, zal het al wel weer beter gaan. 

Comments

Popular Posts