langer,harder en meer

What will Extenzzzzzzzzzzzzzzze Do For Me?

Enlarge your penis and erection.
Give you harder, more frequent erections.
Give you more intense orgasms.
Make your erections last longer.
Makes getting an erection easier and more reliable.
Enhance desire, power, pleasure and performance.
Improve your overall sex life and penile sensitivity.

GL:
dat wil ik ook
dacht Olympisch kampioen Merritt
man van een goede opening en een snel rondje
helaas
lees ik in de VK:

RALEIGH - De Amerikaanse atleet LaShawn Merritt, olympisch - en wereldkampioen op de 400 meter, is tot drie keer toe betrapt op het gebruik van verboden prestatiebevorderende middelen.

Zijn advocaat Howard Jacobs maakte donderdag bekend dat zijn cliënt voorlopig is geschorst en dat heeft geaccepteerd. De positieve dopingtests zijn veroorzaakt door een product dat de 23-jarige Merritt bij de drogist kocht.

Hormoon
De succesvolle 400-meterloper, die twee jaar uitsluiting boven het hoofd hangt, heeft bij onaangekondigde controles in oktober, december en januari een plas ingeleverd waarin DHEA (dehydro-epiandrosteron) is aangetroffen. Dat is lichaamseigen hormoon dat vooral in de bijnier wordt aangemaakt. Het heeft zelf geen direct spierversterkende werking maar kan wel worden omgezet in testosteron. DHEA wordt vaak aangeprezen en verkocht, al dat niet in voedingsupplementen, als stof die veroudering en stress tegen gaat.

Merritt liet in een verklaring weten dat hij in 2009 preparaten heeft gebruikt die DHEA en pregnenolon, een aanverwante voorloper van mannelijke en vrouwelijke geslachtshormonen, bevatten. ‘Ik hoop dat mijn sponsors, familie, vrienden en de sport zelf mij deze stomme, onvolwassen en egoïstische fout zullen vergeven.’

Comments

Popular Posts