koorts




grote gebeurtenissen werpen hun schaduw vooruit.
zo stijgt hier ten lande de voebalkoorts
en
verneem ik uit Nederland dat de verkiezingskoorts een uitslag laat zien die menigeen het schaamrood op de kaken jaagt en waarover diverse vrienden zich zeer ongerust tonen.

het is voor mij even ver weg.
ik denk dat het geweldig is dat het wk voetbal in zuid-afrika plaats heeft en hoop dat het gevoel niet omslaat in geweldadig.
over de verkiezingen verbaas ik met per keer meer. het zwarte pieten is gemeengoed en alle direct betrokken van die zwarte pieten zaken zit ondertussen op pluche waar ze zich thuis voelen.

ik hoop een beetje van de sportbeleving van de brazilianen mee te pikken tijdens het wk en zal met grote belangstelling de verkiezingen volgen (maar maak van mijn stemrecht geen gebruik of ik moet me nog (een keer) bedenken.

ondertussen is Collignon in de Volkskrant goed op dreef met zijn spotprenten. Sinds de Opstoot ben ik fan van hem.
http://www.joscollignon.nl/site/actueel.html

Comments

Popular Posts