afsluiter free sonic

tijdens de drie daagse muziek estafette door groningen
heb ik verschillende ontmoetingen gehad
zo heb ik brouwerij martinus ondekt en ook hun biertjes
iemand gesproken die ik jarenlang in de kroeg in haarlem tegen kwam
blijkt hans te heten net als heel veel andere hansworsten (incl Hans OH)
kwam ik angela groothuizen tegen (met Nico Brandsen)
was ik onder de indruk van een akoestische set van  Douwe Bob
zag ik een uitgebluste zanger van de blind roofers na 6-7 (sic!) optredens
wat de uitspraak: dat je krijgt wat je geeft, bevestigde: mat
was ik onder de indruk van: ten years today
en sprak ik met hun coach The-Men-O
kwam ik Anouk-Vinyl-Rijnders tegen
met wie ik samen een hapje en drankje deed in de drie gezusters.
zag ik twee haarlemse meisjes op tafel dansen
die ik herkende van een nieuwjaarsfeestje van aantal jaren terug
ze deden toen backing vocals 
 in dat bandje waar ook de drummer zat
die nu met lukas hamming de sterren van de hemel drumde 
ondanks  een verkoudheid en de aanwezigheid van zijn zus
sprak ik verder met een dakdekker, een oud leerling, de eindredactrice van vrouw, de fondsenwerver van het kngf, een atletiekcoach en met nog vele anderen.



Comments

Popular Posts