Een rechthoek voor ons hotel.

Een rechthoek voor ons hotel die merkte ik vanochtend toch minder rechthoekig was dan ik dacht.
Ik had mezelf de volgende opdracht gegeven.
Vier keer het blokje en iedere keer een zijde twee keer extra.
Toen ik naar buiten ging was het ongeveer even licht als eerder in de week maar door de zomertijd was het toch een uur later.


De start was op de hoek bij het hotel dus na een rondje begon ik daar voor de eerste dubbel. Nog een keer terug, liep het met de zon in mijn gezicht, opeens toch tegen wat vals plat op. Gelukkig kon ik daarna weer door met de ronde met de klok mee.
Na de tweede ronde nu langs de busbaan eerst heuvel af op het, inmiddels sneeuwvrije pad en ook ook geen ijs zoals de vorige keer. Hier had ik iedere keer wel gemerkt en gezien dat het redelijk verval was en ik zette even aan tot boven.
De derde ronde ging vlotjes en ik was alweer bij de korte zijde. Kreeg een overhangende tak tegen mijn hoofd die ik door de laag staande zon even had gemist. Bij het tegen de klok in lopen merkte ik dat het eigenlijk een heel kort stukje was, deze korte zijde. Voor ik het wist liep ik voor de derde keer en moest ik even inhouden voor een auto die van de parkeerplaats kwam.
Ik voelde mijn bovenbenen (niet zeuren watje gewoon de opdracht afmaken) wel wat nu ik de vierde ronde inging. liet me een beetje rollen en ging de eerste keer met korte passen naar boven, lekker ontspannen terug en voor de laatste keer met ruime, wat meer rollende, passen naar boven.
48 minuten had dit loopje geduurd.
't swaait veur de kop.

Heerlijk gelopen.
Dat de stukken zo anders voelden met de klok mee en tegen de klok in. Ook dat de zon en de wind anders voelden. Plus dat het korte stuk een stuk korter was. Leuk zo'n rechthoek voor het hotel.

Volgende keer doe ik dit:
rondje met de klok volmaken dan op de eerste zijde heen en terug met doorlopen tegen de klok in en dit iedere zijde herhalen.......

Comments

Popular Posts