shopping mall

Ga je mee shoppen was de vraag.
Ik wilde wel wat van Toronto zien dus ik zei ja.
Dat was een enorme denk fout.
We gingen met de huurauto van de hoofdcoach en draaiden direct de 407 op.
Volgden de tolweg gedurende dik twintig minuten en ik zag de stad steeds meer uit het zicht verdwijnen.
We gingen naar een mall. dat was me inmiddels wel duidelijk.
Het bleek een centrum te zijn met wat dure merken ook. Prada- Saint Lauren. Boss. Versace. Swarzorksi. Gucci. Burberry. Kortom het deed de naam eer aan: Premium Outlets
Maar ook Under Armour- Nike- Adidas en Columbia Om wat te noemen.
Het verbaasde me toch weer hoe makkelijk er een bedragen van 1K Canadian werden uitgegeven.
Zelf een jas gekocht. Was wel 125 euri maar toch maar gedaan.
Niks gezien van Toronto maar wel van 15.00 - 19.45 weg geweest.

Comments

Popular Posts