tweet

Als het nog niet duidelijk was: voetbal is entertainment business....niks met sport-training-planning-fysieke belasting of lichamelijk welzijn van spelers te maken...kost wat het kost. Dit tweette ik gisteren. Ik liet dit weg: en verschuilt zich achter de UEFA/FIFA maffia.... Onder het motto niet je eigen nest bevuilen. Ik weet niet wat de toekomst brengt en kan zo maar weer aan de slag (moeten) in de voetballerij.

Het deed me goed dat ik dit vanochtend op nu punt nl las:
"Waarom gaat het op dit moment over geld en niet over de volksgezondheid? Ik had gehoopt dat de KNVB een zelfstandige beslissing zou nemen, maar in plaats daarvan verschuilt men zich achter de UEFA", zegt een uitgesproken Marc Overmars (in een interview met de Telegraaf).
Ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren?
Vaststellen programma met stadions die niet beschikbaar zijn door eerder aangegaanen verplichtingen ivm exploitatie.
Data vaststellen met andere partijen zoals polite- beveiliging en niet onbelangrijk tv.
Om nog maar niet te spreken over personenrecht, arbeidsrecht, contracten en spelersmakelaars.

De aanvoerders van de Nederlandse Eredivisieclubs willen het seizoen 2019-2020 het liefst per direct beëindigen vanwege het voortwoekerende coronavirus en de grote kans op besmetting.

De aanvoerders van de clubs hebben besloten pas weer in groepsverband te gaan trainen als het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) zwart op wit verklaard dat het 100% veilig is om de groepstraining te hervatten. Zonder zo’n brief gaan de Eredivisiespelers niet samen het veld op en eveneens eisen ze die garantie per brief alvorens ze de competitie hervatten met of zonder publiek.
FC Emmen-spits Anco Janssen, schreef op Twitter: „Word je toch helemaal gek van dit geouwehoer. Naar mijn bescheiden mening lekker kappen met dit seizoen. Zijn winnaars en verliezers. Vergeten en door naar volgend seizoen.”

Comments

Popular Posts