voornemen


Vanaf 1 Februari ben ik van plan alleen nog slapend lid van een deel van mijn sociale media te zijn

Ik merkte dat er steeds meer tijd in ging zitten om zaken uit te zoeken waar ik het niet mee eens ben of waar ik me aan ergerde. Het ging op FB steeds meer om gezien te worden in mijn beleving en op Twitter kwam de bozige toon steeds meer boven drijven.

De komende tijd zal ik meer tijd besteden om deze webstek bij te houden zodat ik een aantal projecten (boekje over mijn geboortehuis, dagboekaantekening China, en foto’s uitzoeken, schetsen en tekenen, non-fictie lezen,  enz.) kan uitwerken.

Dat betekent ook dat het dagboek karakter zoals het ontstond in Qatar weer opgepakt gaat worden maar nu in KSA oftewel Saudi Arabië. Toen Aspire-academy in Doha nu de MAHD-academy in Riyadh.

Ik heb er zin in. Goede voornemens bij een nieuwe start. 

Comments

Popular Posts